Wij nodigen je graag uit om een keer mee te doen met een proefles. Hierdoor zie je hoe een les verloopt en of de sport je ligt. Het is een kans voor de aspirant judoka/karateka/ jiu jitsuka en BJJ-er om je passie voor de sport te ontdekken!

Bel even de leraar voor beschikbare tijden en om te laten weten dat je komt.

Proefles
Voor je aanmelding

Als je lid bij ons bent of wilt worden en gebruik maakt van onze diensten of producten, dan doen wij dat graag met heldere en transparante afspraken. Door je inschrijving verklaar je onze algemene voorwaarden en de huisregels van Judo Club Amstelveen te accepteren. De algemene voorwaarden en de huisregels zijn terug te vinden hieronder in de voetnoot (druk op de juiste knop) en eventueel is het op te vragen bij Judo Club Amstelveen.

Zie hieronder voor het aanmeldingsformulier.

Wat heb je nodig om mee te doen?

Kom je voor een proefles? Dan is een lange sportbroek en een T-shirt voldoende. Je krijgt van ons een judo/karate jas te leen, zodat je lekker mee kunt draaien met de les.

Wil je je inschrijven? Dan is het verplicht dat je in de lessen een judo/karate pak draagt. Je kunt online of in een winkel een gi (= judo/karate pak) kopen. Vraag even om kleding advies bij de leraar.

Inschrijvingsformulier / application form

Wil je je inschrijven voor één van de sporten bij Judo Club Amstelveen? Vul dan a.u.b het inschrijfformulier hier in. Of stuur een email naar info@judoclubamstelveen.nl. Voor vragen kun je ook op de whatsapp knop drukken rechts onder.

Bij aanmelding hebben wij wat gegevens van jou en/of van jouw kind nodig, zie hiervoor het inschrijvingsformulier op deze pagina.

Het e-mailadres is nodig om je op de hoogte te houden van nieuwe informatie, en je IBAN hebben we nodig om lesgelden te incasseren.

Je gegevens worden opgestuurd naar onze accountant.

For our english speaking guests:

Feel free to contact us by email, telephone or by whatsapp (WA). You can use the green WA button on the lower right for WA (only on a mobile phone).

Join us for a free introductory lesson, or come and watch a class in progress! Please call upfront to let the teacher know you are coming, so he can let you know which class would be most suitable for you or your child.

If you want to join as a member, please fill in the application form on this page. Before signing up, please read the house rules and the Terms and Conditions (algemene voorwaarden). We only have them in dutch. By joining Judo Club Amstelveen you automatically agree to our terms and conditions.

"Duizenden herhalingen en plotseling komt de volmaaktheid uit iemands ware zelf tevoorschijn".

- een Zen spreuk -