Wie geven er les?

Sensei Patrick heeft de ALO opleiding tot sportleraar gevolgd en geeft inmiddels ruim 24 jaar sportles, met name in vechtsporten, waar zijn hart ook ligt. Hij is 2e dan, leraar judo (B), 1e dan Jiu Jitsu (Kersebloem systeem), 1e dan Karate Wado Ryu, 2e dan Kyokushinkai, G5 Krav Maga, met ook ervaring in andere vechtsporten. In 1987 Amsterdams kampioen judo geworden, en tweede van Nederland.

Hij geeft les op woensdag, vrijdag en zaterdag.

Sensei Patrick de Ridder
Sensei Michiel Loeber

Sensei Michiel is 2e dan Judoka en 1e dan karate, met lesbevoegdheid Judo leraar A, en geeft sinds 2015 les, eerst bij Karel Gietelink Sport en sinds 1 januari 2023 bij Judo Club Amstelveen. Hij heeft zijn judo skills geleerd bij Budo Ryu, Boersma, Huffenreuter en Karel Gietelink.

Naast succesvolle trainer van de jeugd judo wedstrijd ploeg van onder de 18 jaar, is hij ook fysiotherapeut en mede-eigenaar van het Sport Medisch Centrum Amsterdam. Als geen ander weet hij wat het is om een blessure te hebben en die ook te behandelen. Maar ook hoe je het beste kunt trainen voor een wedstrijd. Regelmatig bezoekt hij (inter)nationale toernooien met zijn team en zijn zeer getalenteerde zoon Inno, waar hij al mee begon te trainen op 3 jarige leeftijd bij ouder-kind judo bij Karel Gietelink Sport. Onder zijn bezielende leiding trainen er meerdere kampioenen van Nederland.

"Judo is een van de meest internationale sporten. Het niveau ligt wereldwijd erg hoog. Om een goede wedstrijd judoka te worden moet je veel tijd steken in het ontwikkelen van een goede techniek, tactiek en kracht. Het trainen voor (inter)nationale wedstrijden is dan ook een weekvullend programma. Resultaten komen vanzelf, maar vragen veel toewijding en doorzettingsvermogen".

Sensei Wiet Dobbelaar

Sensei Wiet is 5e dan in judo en traditionele jiu jitsu. Hij heeft 8 jaar in de kata commissie gezeten voor judo. Hij geeft jiu jitsu les op woensdag en vrijdag.

Tycho is wereldkampioen katame no kata. Tycho geeft kata training op donderdag avond. Hij geeft ook les aan minder valide judoka's van Beter Judo.

zie voor filmpjes van Tycho op https://www.beterjudo.nl/author/tvdw/?v=796834e7a283

Sensei Tycho van der Werff

Edi 'Ati' Atimadoro

Ati geeft Braziliaans Jiu Jitsu les op dinsdag, vrijdag en op zaterdagmiddag.

Judo & Jiu Jitsu & BJJ leraren:

Sensei Gilbert Abath
Sensei Gilbert, is 2e dan Wado Ryu karate en leraar A.

Hij heeft meer dan 42 jaar ervaring in karate en heeft zijn ervaringen opgedaan bij Ludwig Kotzebue, Salvatore Tringali en Alex Brouwer. Hij geeft al meer dan 20 jaar les aan de jeugd. Bij Judo Club Amstelveen geeft hij les op maandag en op woensdag (zie voor actuele lestijden de tab hierboven). Twee van de karate leerlingen hebben de eerste en derde prijs gewonnen op het Nederlandse Kampioenschap van Noord-Holland.

"Met deze sport help ik kinderen weerbaarder en zelfverzekerder te worden. Karate zit niet in de kleur van je band."

Sensei Gilbert Abath

Karate leraren:

Sensei Willem Bosma 6e dan WKFN Wado Ryu heeft meer dan 50 jaar karate ervaring. Hij heeft onder meer les gehad van Tony Heap 8e dan grondlegger van de Wado Ryu Chiswick Honbu Dojo in London; Rob Zwartjes 9e dan, Jaap Korzelius 9e dan. Daarnaast getraind onder Sensei Teruo Kono 9e dan en Katsutaka Otsuka kleinzoon van 10e dan Meijin Hironori Otsuka. De grondlegger van het Wado Ryu. Willem is bestuurslid bij de WKFN en lid van de technische en dan graden commissie.

Sensei Willem Bosma